Quranda Təkamül Yoxdur
“Sudan yaradılış təkamüllə yaradılışa işarə edir” iddiası əsassızdır“İnsanı qarışdırılmış nütfədən yaradaraq onu sınaqdan keçirmək məqsədilə eşidən və görən etdik.” (İnsan surəsi, 2) Təkamül nəzəriyyəsini dəstəkləyən bir qrup insan Quran ayələrindəki “insanın sudan yaradılışı” ifadəsini bu ideologiyaya dəlil göstərməyə, bütün canlıların sudan təkamül keçirərək meydana gəldiyini sübut etməyə çalışırlar.İnsanın yaradılış mərhələlərindən bəhs edən başqa ayələrə də nəzər yetirdikdə Quranda təkamülə işarə edən heç bir məlumatın olmadığını aydın şəkildə görürük: “Ey insanlar! Yenidən diriləcəyinizə şübhə edirsinizsə, (bilin ki,) həqiqətən də, Biz sizi torpaqdan, sonra nütfədən, sonra laxtalanmış qandan, daha sonra tam bir şəklə salınmış və ya salınmamış bir parça ətdən yaratdıq ki, (qüdrətimizi) sizə bəyan edək. Bətnlərdə istədiyimizi müəyyən bir vaxt ərzində saxlayırıq. Sonra sizi (oradan) uşaq kimi çıxardırıq ki, yetkinlik çağına yetişəsiniz. Sizdən kimisi (yetkinlik yaşına çatmamış) vəfat edir, kimisi də ömrünün ən rəzalətli dövrünə çatdırılır ki, (vaxtilə) bildiyi şeyləri unutsun. Sən yer üzünü cansız görürsən. Biz ona yağmur endirdiyimiz zaman o, hərəkətə gəlib qabarır və cürbəcür gözəl bitkilər bitirir.” (Həcc surəsi, 5) Ayə insanın yaradılış mərhələlərindən bəhs edir: Birinci mərhələni insan orqanizminin əsas mineral və elementlərini özündə ehtiva edən torpaq təşkil edir. İkinci mərhələdə isə bu elementlər ana bətnindəki yumurtanı dölləndirmək üçün müvafiq quruluş və genetik məlumata sahib olan spermalardan ibarət və Quranda qarışdırılmış su kimi təsvir edilən mənidə toplanır. Bir sözlə, insanın xam maddəsi torpaqdır. Torpağın əsas elementləri insanın yaranmasına müvafiq şəkildə bir damla nütfədə toplanmışdır. Ayədə “su” mərhələsindən sonra ana bətnindəki inkişaf mərhələləri sadalanır. Halbuki, təkamül nəzəriyyəsi canlıların suda öz-özünə əmələ gəlməsi ilə insanın yaranması arasında milyonlarla fərziyyəvi mərhələ (ilkin hüceyrə, tək hüceyrəlilər, çox hüceyrəlilər, onurğasızlar, sürünənlər, məməlilər, primatlar və s. və bunların saysız mərhələləri) olduğunu iddia edir. Ayədə bəhsi keçən yaradılış mərhələlərinin ardıcıllığında isə belə bir məlumat yoxdur, insanın bir damla sudan ələqə (laxtalanmış qana) çevrildiyi bildirilir. Beləliklə, Quranda insanın təkamül mərhələlərindən deyil, onun ana bətninə düşməzdən əvvəlki, ana bətnindəki və doğulduqdan sonra qocalıq dövrünə qədər davam edən yaradılış mərhələləri təsvir edilir. Bəzi analitiklər Qurandakı “canlıların sudan yaradılması” ifadəsinin təkamül prosesinin izahatı olduğunu iddia edirlər. Lakin elmi cəhətdən bu iddia tamamilə əsassızdır. Ayələrdə sudan yaradılış ifadəsi bütün canlıların ilkin mərhələdə su formasında olduğuna işarə edir. Nəzərinizə çatdıraq ki, müasir biologiya elmi dünyadakı bütün canlı orqanizmlərinin əsas hissəsinin sudan təşkil olunduğunu sübuta yetirmişdir. İnsan bədəninin təxminən 70 faizini su təşkil edir. Bütün canlılar hüceyrədaxili, hüceyrəarası və toxumalar arasındakı əlaqələri bədənlərindəki su vasitəsilə həyata keçirirlər. Susuz həyat yoxdur. Bütün canlıların sudan yaradıldığını bildirən başqa ayələrdə də təkamül nəzəriyyəsinə təkan verən məlumat mövcud deyil. Aşağıdakı ayələrdən də bunu aydın görə bilərik: “Məgər kafirlər göylərlə yer bir olduğu zaman Bizim onları bir-birindən araladığımızı, hər bir canlını sudan yaratdığımızı görmürlərmi? Yenədəmi inanmırlar?” (Ənbiya surəsi, 30) Başqa ayədə isə bir damla suyun nütfə (sperma) olduğu belə ifadə edilir: “O, (insanlardan və heyvanlardan) biri erkək və bir də dişi olmaqla iki cüt yaratdı –axıdılan bir nütfədən (min nütfətin iza tumna) . Təkrar diriltmək də Ona aiddir.” (Nəcm surəsi, 45-47) Min: dan, dən Nütfətin: sperma, bir damla su İza: ərzində, müddətində Tumna: məni (sperma) axıtmaq “Məgər o, (kişi) toxumundan axıdılan bir damla nütfə deyildimi? (nütfətən min məniyyin yumna)” (Qiyamə surəsi, 37) Nütfətən: nütfə (sperma), bir damla su Min: dan, dən Məniyyin: məni Yumna: atılıb tökülən “Qoy insan nədən yaradıldığına bir baxsın! O, süzülüb tökülən bir mayedən yaradılmışdır. (Xuliqa min main dafikın) Bu (maye) bel və köks sümükləri arasından çıxır.” (Tariq surəsi, 5-7) Xuliqa: yaradıldı Min: dan, dən Main:su Dafikın: qəflətən boşalan, tökülən, axıdılan Əvvəlcə torpaqdan, sonra bir damla sudan yaradılışın təkamüllə yaradılışa dəlil olduğu səhvi “...Səni torpaqdan, sonra nütfədən yaratmış, daha sonra səni kişi qiyafəsinə salmış (Rəbbini) inkarmı edirsən?” (Kəhf surəsi, 37) Ömər Nəsuhi Bilmən bu ayəni belə təfsir etmişdir:... Əcdadın hz. Adəmi (torpaqdan) yaradan, sonra da səni (nütfədən), vücuduna ən yaxın maddə olan bir damla mənidən (yaradan, sonra da səni kişi qiyafəsinə salan), mütəaddit ətvari həyatiyə ( bəzi həyati vəziyyətlər) nəticəsində səni tam, baliğ (yetkin) bir insan kimi yetişdirən Xaliqi-Kərimi (inkarmı edirsən), çünki axirət həyatını inkar etmək onun zahir olacağını xəbər verən və ona qadir ola Allah Təalayı inkar etməkdir... Ayələrdəki “torpaqdan yaradılış” ifadəsi hz. Adəmin yaradılışını, sudan yaradılış isə yetkin insanın spermadan başlayan inkişaf dövrünü açıqlayır. Allah ilk bəşəri palçıqdan yaratdığını bildirilir. Hz. Adəmin yaradılışından xəbər verən ayədə yalnız bir mərhələdən bəhs edilir: “Bir zaman Rəbbin mələklərə dedi: “Mən başqa şəklə düşmüş qara palçıqdan, (toxunduqda saxsı kimi) səs çıxaran quru gildən insan yaradacağam! Mən ona biçim verib Öz ruhumdan üfürdüyüm zaman siz ona səcdə edin!” (Hicr surəsi, 28-29) Qurandakı yaradılış mərhələlərini, ardıcıllıqla izah edilən prosesləri diqqətlə nəzərdən keçirdikdə təkamülə işarə edən heç bir məlumat olmadığı dərhal anlaşılır. Quranda hz. Adəmin təkamüllə yaradılmadığını bildirən bir çox ayə mövcuddur ki, bunlardan birində belə buyurulur: “Həqiqətən, Allah yanında İsanın məsəli Adəmin məsəli kimidir. (Allah) onu torpaqdan yaratdı, sonra isə ona “Ol!”– dedi, o da oldu.” (Ali İmran surəsi, 59) Bu ayədə hz. Adəmlə hz. İsanın yaradılışındakı bənzərlik qeyd olunur. Daha əvvəl də qeyd etdiyimiz kimi, hz. Adəm ata-anasız torpaqdan, hz. İsa da eyni tərzdə, atasız, Allah`ın diləməsi ilə, “Ol” əmri ilə dünyaya gəlmişdir. Torpaq və sudan yaradılışı bildirən digər ayələrdə də, yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi, insan yaradılışının ana bətninə düşməzdən əvvəlki, ana bətnindəki və doğumdan sonrakı mərhələləri təsvir edilir: “Ey insanlar! Yenidən diriləcəyinizə şübhə edirsinizsə, (bilin ki,) həqiqətən də, Biz sizi torpaqdan, sonra nütfədən, sonra laxtalanmış qandan, daha sonra tam bir şəklə salınmış və ya salınmamış bir parça ətdən yaratdıq ki, (qüdrətimizi) sizə bəyan edək. Bətnlərdə istədiyimizi müəyyən bir vaxt ərzində saxlayırıq. Sonra sizi (oradan) uşaq kimi çıxardırıq ki, yetkinlik çağına yetişəsiniz. Sizdən kimisi (yetkinlik yaşına çatmamış) vəfat edir, kimisi də ömrünün ən rəzalətli dövrünə çatdırılır ki, (vaxtilə) bildiyi şeyləri unutsun. Sən yer üzünü cansız görürsən. Biz ona yağmur endirdiyimiz zaman o, hərəkətə gəlib qabarır və cürbəcür gözəl bitkilər bitirir.” (Həcc surəsi, 5) Quranda təkamül prosesinə işarə yoxdur “Həqiqətən də, insanın üzərindən hələ özü xatırlanmağa layiq bir şey deyilkən uzun zamanlardan (dəhr) bir müddət (hin) ötüb keçmişdir” (İnsan surəsi, 1) Təkamülçülər İnsan surəsinin birinci ayəsini də saxta nağıllarına dəlil göstərməyə çalışır, “özü xatırlanmağa layiq bir şey deyilkən” ifadəsinin insanın formalaşmazdan əvvəlki dövrlərini təsvir etdiyini iddia edirlər. Müasir elm bu fərziyyələrin əsassızlığını sübuta yetirir. Yuxarıdakı ifadəni ərəbcə nəzərdən keçirək: "Ləm yəkun şey'ən məzkurən" Ləm yəkun: deyildi Şeyən: bir şey Məzkurən: zikr edilən, adı çəkilən Ayənin İslam alimləri tərəfindən təfsirində təkamül prosesindən bəhs edilmir. Məsələn, Elmalılı Hamdi Yazır ayədəki zaman məfhumunu belə təfsir edir: “Başlanğıcda ilk maddələri olan element və metallar, sonra onlardan mərhələ-mərhələ yaradılan bitki və heyvan mənşəli qidalar “palçıq cövhəri” (Muminun surəsi, 12) sonra yavaş-yavaş, müəyyən mərhələlərlə onlardan süzülən, məniyə bənzər bir şey olmuş, ancaq insan olmamışdı. Həqiqətən, insanın cinsi əzəli deyil, sonradan yaranmadır. Dəhrin (aləm, təbiət) başlanğıcından, dünyanın yaradılışından çox sonra yaranmışdır.” Dəyərli İslam alimlərimizin də ifadə etdiyi kimi Quranın heç bir ayəsində təkamüllə yaradılışa işarə edilmir. Quranda yalnız Rəbbimizin “Ol “ əmri ilə həyata keçən yaradılışdan bəhs edilir. Hz. Adəmin ilk insan olmadığına dair səhv iddialar “Təkamüllə yaradılış” ideologiyasına əsaslanan digər iddia isə hz. Adəmin ilk insan, hətta insan olmamağıdır (hz. Adəmi tənzih edirik). İddiaya “dəlil” kimi aşağıdakı ayə göstərilir: “Sənin Rəbbin mələklərə: “Mən yer üzündə bir canişin bərqərar edəcəyəm!”– dedikdə, onlar: “Biz Səni həmd-səna ilə təriflədiyimiz və Səni müqəddəs tutduğumuz halda, Sən orada fəsad törədib qan salacaq bir kəsmi yerləşdirəcəksən?” – söylədilər. O dedi: “Şübhəsiz ki, Mən sizin bilmədiklərinizi bilirəm!”” (Bəqərə surəsi, 30) Bu fikrin sahibləri ayədəki “canişin bərqərar edəcəyəm” ifadəsindəki “cəalə” felini “təyin etmək” kimi tərcümə edirlər. Yəni hz. Adəmin ilk insan olmadığını, bir çox insan arasından seçilərək xəlifə “təyin edildiyini” deyirlər. Halbuki, “cəalə” sözü Quranda müxtəlif mənalarda istifadə edilmişdir: Cəalə: Yaratmaq, icad etmək, çevirmək, etmək, qoymaq, qılmaq “Cəalə” felindən istifadə edilən ayələrdən bəziləri: “Allah sizi tək bir nəfərdən yaratdı. Sonra onun özündən zövcəsini yaratdı (cəalə). O sizdən ötrü səkkiz cüt heyvan endirdi...” (Zumər surəsi, 6) “De: “Sizi yaradan, sizə qulaq, göz və ürək verən (cəalə) Odur. Necə də az şükür edirsiniz!”” (Mülk surəsi, 23) Gördüyümüz kimi, yuxarıdakı ayələrdə “cəalə” feli yaratmaq və vermək mənalarında istifadə edilmişdir. Eyni zamanda digər bir çox ayədə də hz. Adəmin torpaqdan yaradıldığı bildirilir. Bu ayələrin hamısından hz. Adəmin digər insanlar kimi olmadığını, xüsusi və fərqli şəkildə yaradıldığını anlayırıq. “Hz. Adəm yer üzündə yaradıldı” fikri Qurana ziddir Quranda hz. Adəmin ilk insan olduğunu sübuta yetirən digər əhəmiyyətli məlumat səhvə yol verdikləri üçün (həyat) yoldaşı ilə birlikdə cənnətdən çıxarılmalarıdır. Ayələrdə belə buyurulur: “Ey Adəm oğulları! Şeytan, əcdadınızın ayıb yerlərini özlərinə göstərmək məqsədilə (aldadaraq) libaslarını soyundurub Cənnətdən çıxartdığı kimi, sizi də aldatmasın. Şübhəsiz ki, o və onun nəsli sizləri sizin onları görə bilmədiyiniz yerlərdən görürlər. Həqiqətən, Biz, şeytanları iman gətirməyənlərin dostları etdik.” (Əraf surəsi, 27) “Biz dedik: “Ey Adəm! Sən zövcənlə birlikdə Cənnətdə sakin ol və orada rahatlıqla nemətlərimizdən istədiyiniz yerdə yeyin (için), təkcə bu ağaca yaxınlaşmayın! Yoxsa zalımlardan olarsınız”. Şeytan isə (ağaca yaxınlaşdırmaqla) onları aldadıb olduqları yerdən çıxartdı. Biz dedik: “Bir-birinizə düşmən olaraq aşağı enin! Yerdə sizin üçün müəyyən (olunmuş) vaxtadək məskən və gün-güzəran vardır”. (Bəqərə surəsi, 35-36) Bu ayələr başa düşülən və aydın şəkildə ifadə olunmuşdur. Allah hz. Adəmi bütün insanlardan fərqli yaratmışdır. Ayələrdən də aydın olur ki, hz. Adəm əvvəlcə cənnətdə yaradılmış, daha sonra oradan çıxarılmışdır. Ancaq təkamül yalanına inanan bəzi müsəlmanlar aydın ifadə olunan bu həqiqətləri qulaq ardına vuraraq ayələrdəki “cənnət” sözünün axirətdəki cənnətə deyil, dünyadakı gözəl məkanlara işarə etdiyini deyirlər. Halbuki, hz. Adəmin yaradıldığı cənnət Quranda geniş şəkildə təsvir edilir. Burada mələklərin və şeytanların olduğu, hətta mələklərin Allah`la danışdığı bildirilir. Ayələr bu qədər aydın ifadə edildiyi halda Quranda təkamül nəzəriyyəsinə dəlil axtarmaq həm çox səmimiyyətsiz, həm də yanlış hərəkətdir. Bütün insanların hz. Adəmdən törədiyini, yəni hz. Adəmin ilk insan olduğunu xəbər verən ayələrdən bəzilərinə nəzər yetirək: “Bir zaman Rəbbin Adəm oğullarının bellərindən onların törəmələrini çıxarmış və: “Mən sizin Rəbbiniz deyiləmmi?”(– deyə) onları özlərinin əleyhinə şahid tutmuşdu. Onlar: “Bəli, biz şahid olduq!”– demişdilər. (Bu ona görədir) ki, siz Qiyamət günü: “Biz bundan xəbərsiz idik!”– deməyəsiniz. Yaxud: “Atalarımız bizdən əvvəl (Allaha) şərik qoşmuş, biz də onlardan sonra gələn bir nəsil olmuşuq. Məgər Sən bizi batilə uyanların etdikləri əməllərə görə məhv edəcəksən?”– deməyəsiniz.” (Əraf surəsi, 172-173) İslam dini ilə təkamül nəzəriyyəsini uzlaşdırmağa çalışmaq aciz və bihudə cəhddirAllah`ın varlığını və təkliyini, insanların Rəbbimizin qarşısındakı məsuliyyətini inkar edən darvinizm din əxlaqına zidd cərəyanların və materializmin təməlini təşkil edir. Elmin təkzib etdiyi bu nəzəriyyə varlığını ideoloji təbliğatlarla qoruyub saxlamağa çalışır. Əsas iddiaları kainatın və insanın təsadüflər nəticəsində meydana gəlməsi olan Darvinist-materialist cərəyanlar “heyvandan törəyən” insanların arasında heyvani əlaqələrin labüdlüyünü irəli sürürlər. Bu azğın düşüncə insanlara eqoistliyi, mərhəmətsizliyi, savaşmağı, mübarizəni, öldürməyi təbliğ edir. Mərhəmət, sevgi, şəfqət, hörmət kimi hisslər isə təkamül prosesinin inkişafına maneçilik törədən məfhumlar hesab edilir. Darvinist təlqinlərlə sevgidən tamamilə uzaq, zalım, təcavüzkar, yalnız öz mənfəətlərini güdən insanlar formalaşır. Bəşəriyyətin xilası üçün insanların darvinizm təhlükəsindən xəbərdar edilməsi və bu ideologiyanın fikrən məğlub edilməsi həyati əhəmiyyət daşıyır. Darvinizm təhlükəsini dərk etməyən insanlar bu ideologiyaya qarşı aparılan elmi mübarizənin əhəmiyyətini də qavraya bilməzlər. Bu insanlar darvinizm təhlükəsinə göz yumur və mübarizədən qaçmaq üçün müxtəlif yollara əl atırlar. Bəziləri isə darvinizmi ümumiyyətlə təhlükə hesab etmirlər. Dolayısı ilə, hər hansı elmi mübarizəyə ehtiyac olmadığına inanır və bu fikirləri cəmiyyətə təlqin edirlər. Bəziləri də əsassız və cəfəng fikirlər irəli sürərək İslam dini ilə təkamül nəzəriyyəsi arasında “körpü” yaratmağa çalışırlar. Darvinizmlə İslamiyyət arasında “uyğunluq” axtarmaq Quran əxlaqına ziddir. Heç bir səmimi müsəlman Allah`ı və yaradılışı inkar etmək üçün ortaya atılan bu nəzəriyyənin azğın fikirlərini qəbul etməz. Üstəlik, nə Quran ayələrində, nə də peyğəmbərimizin (s.ə.v) hədislərində təkamülə işarə edən məlumatlar mövcuddur. Təkamül ideologiyasını elmi nəzəriyyə hesab edib müsəlmanlaşdırmağa çalışmaq böyük səhvdir İnsanların əksəriyyəti elm tərəfindən təkzib edilən darvinizm nəzəriyyəsi qarşısında özlərini dəlilsiz və gücsüz hesab edir və bu azğın ideologiya ilə mübarizəyə qoşulmaqdan çəkinirlər. Təkamül nəzəriyyəsinin elmi dəlillərə əsaslandığını və bu dəlillər qarşısında çarəsiz olduqlarını düşünürlər. Təkamül iddialarının elmi cəhətdən sübuta yetirildiyini, dolayısı ilə, bu iddialara cavab verməyin mümkün olmadığını zənn edən insanlar mübarizə aparmağın mənasız olduğunu, “məğlubiyyətin” mütləq olduğunu hesab edirlər. Halbuki, heç bir dəlilə əsaslanmayan bu nəzəriyyə geniş təbliğatlar nəticəsində “elmi” donu geyinməyə müvəffəq olmuşdur. Televiziya proqramlarında, qəzet və jurnallarda təkamül nəzəriyyəsindən elmi cəhətdən sübuta yetirilmiş və əks iddialara yer buraxmayan bir ideologiya kimi bəhs edilir. Nəticədə təkamül nəzəriyyəsinə qarşı çıxmağın elmə qarşı çıxmaq olduğu kimi əsassız fikir formalaşır. Ancaq müasir elmi kəşflər bu nəzəriyyəni təkzib edir. Elm nəinki təkamülü dəstəkləyir, əksinə, bu nəzəriyyəni tamamilə qüvvədən salır. Təkamül nəzəriyyəsini ön planda tutan əsas səbəb materializmin və dinsizliyin dayaq nöqtəsi olmasıdır. Başqa sözlə, təkamül təbliğatı elmi əsaslara deyil, ideoloji təsirə əsaslanır. Geniş miqyaslı təbliğat nəticəsində bəzi müsəlmanlar darvinizmlə mübarizənin qeyri-mümkün olduğuna inanırlar. İnsanlarda heç bir elmi əsası olmadığı halda təkamülə qarşı çıxmağın elmə qarşı çıxmaq olduğu düşüncəsi formalaşır. Elmə qarşı çıxmamaq üçün də təkamül nəzəriyyəsi ilə İslamiyyət arasında orta məxrəcə gəlməyə çalışırlar. Əslində isə, bu, darvinizmlə fikri mübarizədən qaçmaq üçün bəhanədir. Halbuki, darvinizmlə fikrən mübarizə aparmaqdan çəkinmək üçün heç bir bəhanə yoxdur. Təkamül nəzəriyyəsinin elmə əsaslandığını düşünənlərin darvinizmin təsir dairəsinə düşməkdən, nəticədə imanlarının zəifləməsindən və dünyagörüşlərinin dəyişməsindən qorxmaları yersizdir. Elm darvinizmi deyil, yaradılışı sübut edir. Darvinizmin irəli sürdüyü iddiaların hər biri yüzlərlə elmi dəlillə çürüdülmüşdür. Müsəlmanlar bu dəlillərdən istifadə edərək darvinizmi fikrən təsirsiz vəziyyətə gətirməlidirlər. Bəzi müsəlmanlar ideoloji və spekulyativ (abstrakt) metodlarla həyata keçirilən təbliğatları gözlərində böyüdüb öhdəsindən gələ bilməyəcəklərini düşünür, şövq və həyəcanla elmi mübarizə aparmaq əvəzinə passiv və təslimiyyətli bir yol mənimsəyirlər. Passiv və təslimiyyətli mövqenin ən gülünc nümunəsi isə darvinizmi müsəlmanlaşdırmaq cəhdidir. Şumer dövründən qalma bütpərəst etiqadları və alim hesab etdikləri insanların sözlərini əllərində bayraq tutaraq “kor-koranə qəbul etdiyiniz din budur” mesajını verməyə çalışırlar. Halbuki, bu, darvinizmlə fikri mübarizədən qaçmaq üçün bəhanədir, passiv və təslimiyyətli mübarizənin çirkin metodudur. Bu insanlar belə bir üsulla məğlubiyyəti qəti olan mübarizə aparırlar. Halbuki, Allah`a qəlbən inanan, Onun üstün gücünü təqdir edən bir müsəlman üçün bu mübarizə utandırıcıdır. Saleh bir müsəlmanın mübarizəsinin passiv olması mümkün deyil. “Biz də eyni şeyi dəstəkləyirik” məntiqi ilə darvinizmi çürütmək olmaz. Müsəlman yalnız hər şeyi Allah`ın yaratdığına iman gətirmişdir. Dolayısı ilə, səmimi bir müsəlmanın darvinistlərlə eyni ideologiyanı dəstəkləməsi absurd məsələdir. Müsəlman darvinizmə qarşı açıq, qalibanə, fikri mübarizə aparmalıdır. Allah`dan qorxan insanın darvinizm ideologiyasını dəstəkləməsi mümkün deyil. Darvinizmin Allah inancına qarşı mübarizə apardığını dərk etməyən insanlar bu barədə absurd fikirlər yürütməkdənsə susmağa üstünlük versələr daha yaxşı olar. Fikri mübarizədən çəkindikləri halda bixəbər olduqları mövzularda səhv və ağılsız fikirlər yürüdərək səmimi müsəlmanların mübarizəsinə maneçilik törədirlər. Darvinizmlə ciddi cəhdlə mübarizə aparmaq və necə böyük təhlükə olduğunu bütün dünyaya göstərmək lazımdır. Bu böyük təhlükəni anlamadan darvinizmə qarşı aparılan mübarizəyə mane olmaq günah və Allah qarşısında böyük məsuliyyətdir. İslamı təkamüllə əlaqələndirməyə cəhd edənlər 350 milyon fosilin təkamülü çürütdüyünü bilmirlər Bəzi müsəlmanlar hələ də 1940-50-ci illərə aid elmi biliklərlə yaşayırlar. Təkamülün elmi nəzəriyyə olduğunu düşünərək “müsəlmanlar Darvindən əvvəl təkamülü kəşf etmişdi” kimi aciz və əsassız məntiqlə onu İslam dini ilə əlaqələndirməyə çalışırlar. Təbii ki, belə bir iddia bu insanların savadsızlığından xəbər verir. Birincisi, tarixdə təkamül məfhumunu dilə gətirən ilk insan Darvin deyil. Tarix boyu bütün materialistlər canlıların daşdan, torpaqdan öz-özünə yarandığını və bir-birindən törədiyini iddia etmişdir. Təkamül min illər əvvəl meydana gəlmiş bütpərəst dinidir. Şumerlər və misirlilər təkamülə inanan və dəstəkləyən cəmiyyətlər olmuşdur. Məsələn, misirlilər canlıların Nil çayının palçıqlı sularından öz-özünə yarandığına inanırdılar. Bunlar göstərir ki, təkamül Darvindən əvvəl ortaya çıxmışdı. “Müsəlmanlar Darvindən əvvəl təkamülü kəşf etmişdi” ifadəsi gülünc və əsassız iddiadır. Müsəlmanlar da, ilk yəhudilər də, ilk xristianlar da, şumerlər də, misirlilər də azğın ideologiya olan təkamüldən xəbərdar idilər. Ancaq müasir dövrdə olduğu kimi keçmişdə də ağıllı və vicdanlı insanlar təkamülün böyük saxtakarlıq olduğunu bilirdilər. Bəzi materialist və ateistlər isə bu saxtakarlığı qəbul edirdilər. İkincisi, canlıların müəyyən mərhələlərlə bir-birindən törədiyini sübuta yetirən elmi dəlillər mövcud deyil. Əgər canlılar Darvinin və ya keçmişdə yaşamış təkamülçülərin iddia etdiyi kimi bir-birindən törəsəydi, fosil qeydlərində bunu mütləq görərdik. Bu günə qədər qazıntılar nəticəsində 350 milyondan çox fosil əldə edilmişdir. Bunların arasında bir canlının digərinə çevrildiyini, canlıların bir əcdada sahib olduğunu sübuta yetirən bir fosil nümunəsi belə yoxdur. 350 milyon fosilin istisnasız hamısı canlıların bütün xüsusiyyətləri bir anda ortaya çıxdıqlarını, yəni yaradıldıqlarını və yüz milyonlarla il heç bir dəyişikliyə məruz qalmadıqlarını, yəni təkamül keçirmədiklərini aydın şəkildə gözlər önünə sərir. 150 il ərzində dünyanın hər yerində qazıntılar aparılmış, lakin bir dənə belə ara növ fosili əldə edilməmişdir. Darvin özü ara növ fosili tapılmadığı təqdirdə nəzəriyyəsinin tənəzzülə uğrayacağını qeyd etmişdi. Buna baxmayaraq, “atalarımız mikrob olub”, “quşların atası tapıldı”, “əcdadlarımız xurma olub” başlıqları altında nağıllar dərc etdirmək sadəcə insanları ələ salmaqdır. Allah kainatı və canlıları təkamüllə yaratmamışdır Allah Quranın bir çox ayəsində insanlara canlıların və kainatın yaradılışı ilə bağlı əhəmiyyətli məlumatlar verir. Lakin ayələrin heç birində canlıların təkamül keçirərək bir-birindən törədiklərinə işarə edilmir. Heç şübhəsiz, sonsuz qüdrət sahibi Allah diləsəydi canlıları təkamüllə yaradardı. Quranda bu məlumat insanlara bildirilərdi. Heç bir ayədə təkamülçülərin iddia etdikləri kimi mərhələ-mərhələ yaradılışa işarə edilmir. Quranda bu iddianın tamamilə tərsi, canlıların və kainatın Allah`ın “Ol” əmri ilə möcüzəvi şəkildə bir anda yaradıldığı bildirilir: “Göyləri və yeri icad edən Odur. O, bir işi yaratmaq istədikdə ona ancaq: “Ol!”– deyər, o da olar.” (Bəqərə surəsi, 117) Əgər həqiqətən də, hz. Adəmdən (ə.s) əvvəl yarı insan, yarı meymun canlılar yaşasaydı, canlıların yaradılmasında mutasiya və təbii seçmənin rolu olsaydı, Allah bunu bizə Qurani-Kərimdə aydın və asan dillə xəbər verərdi. Ancaq Quranın heç bir ayəsində belə məlumat mövcud deyil. Əksinə, bir çox ayədə insanın yoxdan, ən gözəl surətdə yaradıldığından bəhs edilir: “Biz insanı ən gözəl surətdə yaratdıq!” (Tin surəsi, 4) “O, göyləri və yeri ədalətlə yaratdı, sizə surət verib onları gözəl şəklə saldı. Dönüş də Onadır.” (Təğabun surəsi, 3) Darvinizmi müsəlmanlaşdırmağa çalışanlar mələklərin və cinlərin yaradılışına izahat gətirə bilməzlər. Üstün güc sahibi Rəbbimiz dilədiyi zaman yoxdan yaratmağa qadirdir. Allah bir şeyin olmasını istədikdə ona sadəcə “Olmağını” əmr edir: “Biz bir şeyi (yaratmaq) istədikdə, ona ancaq: “Ol!”– deyirik, o da olur.” (Nəhl surəsi, 40) Bütün əskikliklərdən və nöqsanlardan münəzzəh Rəbbimiz heç bir şeyə ehtiyacı olmayandır. Bunu dərk edən insan Allahın yaratmaq üçün hər hansı səbəb, vasitə və ya mərhələyə ehtiyacı olmadığını da anlayır. Kainatdakı hər şeyin müəyyən səbəblərə, təbiət qanunlarına əsaslanması insanları çaşdırmamalıdır. Bütün səbəblərin yaradıcısı olan Allah bunlardan tamamilə münəzzəhdir. Bu həqiqətləri qulaq ardına vuranlar, təbii ki, Allah`ın sonsuz gücünü lazımınca dəyərləndirə bilməzlər. Darvinizmlə İslam dini arasında körpü yaratmaq cəhdi də məhz bundan qaynaqlanır. Allah`ın üstün yaratma gücünü, yaratma sənətindəki mükəmməlliyi təqdir edə bilmədikləri üçün “İslami təkamül” kimi əsassız fərziyyələr ortaya atırlar. “Bəs mələklər və cinlər necə yaradıldı?” sualına isə “Allah yoxdan yaratdı” deyirlər. Cinlərin və mələklərin yoxdan yaradıldığını qəbul etdikləri halda insanın da bir anda Allah`ın “Ol” əmri ilə yaradıldığına şübhə ilə yanaşmaqları olduqca maraqlı nüansdır. Təbii ki, belə ziddiyyətli fikir səsləndirmələri bu insanların səmimiyyətsizliyindən xəbər verir. Allah Quranda insanlardan fərqli olaraq cinləri oddan yaratdığını bildirir: “O, insanı saxsı kimi quru gildən yaratdı. Cinləri də təmiz oddan yaratdı.” (Rəhman surəsi, 14-15) Quranda mələklərin də yaradılışının insanın yaradılışından fərqləndiyi xəbər verilir. Ayələrdən birində mələklərin yaradılışı belə təsvir edilmişdir: “Göyləri və yeri Yaradan, mələkləri iki, üç və dörd qanadlı elçilər edən Allaha həmd olsun! O, xəlq etdiklərindən istədiyini artırır. Həqiqətən, Allah hər şeyə qadirdir.” (Fatir surəsi, 1) Ayədən aydın olur ki, mələklər görünüşlərinə görə insanlardan çox fərqlənirlər. Eyni zamanda Quranda həm mələklərin, həm də cinlərin insanlardan əvvəl yaradıldığı bildirilir. Allah hz. Adəmi (ə.s) yaratmazdan əvvəl xəlq etdiyi mələklərə və İblisə hz. Adəmə (ə.s) səcdə etməyi əmr etmişdir: “Bir zaman Biz mələklərə: “Adəmə səcdə edin!”– demişdik. İblisdən başqa hamısı səcdə etdi. (İblis) cinlərdən idi. O, Rəbbinin əmrinə boyun əymədi. Onlar sizin düşməniniz olduğu halda, siz Məni qoyub onu və onun nəslini özünüzə dostmu tutursunuz? Zalımlar üçün bu necə də yarıtmaz mübadilədir!” (Kəhf surəsi, 50) Allah üçün yaratmaq çox asandır. Rəbbimiz heç bir səbəbə ehtiyac duymadan yoxdan yaradandır. Cinləri və mələkləri necə yaratdısa, insanı da təkamülsüz yoxdan yaratdı. Bu vəziyyət heyvanlar, bitkilər və digər bütün canlılara da şamil edilir. Quran bizə yalnız bir həqiqəti bildirir: Allah bütün canlıları təkamül nəticəsində deyil, yəni bir növdən başqa növlər təkmilləşdirərək deyil, yoxdan yaratmışdır. Təkamülü dəstəkləyən müsəlmanlar hz. Musanın (ə.s) əsasının ilana çevrilməsinə, hz. İsanın üfürdüyü palçığın quş olub uçmasına izahat gətirə bilməzlər. Quranda hz. Musanın (ə.s) əsasını yerə atdığı zaman Allah`ın diləməsi ilə canlı ilana çevrildiyi, yenidən əlinə aldıqda isə cansız ağac parçasına çevrildiyi bildirilir. Yəni cansız bir maddə canlanır, sonra ölür, sonra yenə canlanır. Beləliklə, saysız-hesabsız möcüzələrdən biri olan bu hadisə ilə Allah yaratma sənətini bizə nümayiş etdirir: “(Musa) onu (yerə) atdı və o, dərhal ilan olub sürətlə sürünməyə başladı. (Allah) buyurdu: “Götür onu, qorxma! Biz onu əvvəlki halına qaytaracağıq.” (Taha surəsi, 20-21) “Sağ əlindəkini yerə at, onların qurduqlarını udsun. Onların qurduqları sadəcə sehrbaz hiyləsidir. Sehrbaz isə, hara gedirsə-getsin, uğur qazanmaz.” (Taha surəsi, 69) “Əsanı (yerə) at!” (Musa) onun ilan kimi qıvrıldığını gördükdə dönüb qaçdı və geriyə də dönmədi. (Allah dedi:) “Ey Musa! Qorxma! Elçilər Mənim hüzurumda qorxmazlar.” (Nəml surəsi, 10) Hz. Musanın (ə.s) əlindəki əsa Allah`ın lütfü ilə sürətlə hərəkət edən, sehrbazların atdıqlarını udan, yəni həzm sistemi olan canlı varlığa çevrilmişdir. Beləliklə, Allah insanlara canlıları necə yoxdan yaratdığının bir nümunəsini göstərmişdir. Cansız bir maddə yalnız Allah`ın diləməsi ilə, yəni “Ol” əmri ilə canlanır: Allah`ın hz. Musaya (ə.s) lütf etdiyi bu möcüzə qədim misirlilərin batil təkamül etiqadlarını da bir anda yerlə bir etmişdir. Hz. Musaya (ə.s) düşmən olan insanlar belə dərhal batil inanclarından üz çevirərək Allah`a iman gətirmişlər. Hz. İsa (ə.s) da bütpərəst ideologiyaya inananlara və təhrif olunmuş Yəhudiliyə qarşı mübarizə aparmış, doğru və haqq yolu göstərmiş və yaradılışı sübuta yetirmişdir. Quranda hz. İsanın (ə.s) palçıqdan quşabənzər bir şey düzəltdiyi, sonra üfürdüyü zaman Allah`ın diləməsi ilə quşun canlandığı bildirilir: “Allah deyəcəkdir: “Ey Məryəm oğlu İsa! Sənə və anana olan nemətimi xatırla! O zaman səni müqəddəs ruhla qüvvətləndirmişdim. Sən həm beşikdə ikən, həm də yetkin çağında insanlarla danışırdın. Sənə yazmağı, hikməti, Tövratı və İncili öyrətmişdim. Sən Mənim iznimlə palçıqdan quşa bənzər bir şey düzəldib ona üfürürdün, o da Mənim iznimlə quş olurdu...” (Maidə surəsi, 110) Səbəblərdən münəzzəh olaraq palçıqdan düzəldilmiş quş Allah`ın diləməsi ilə canlanmışdır. Cansız maddədən bir anda canlı quşun yaranması Uca Allah`ın bənzərsiz, səbəbsiz və üstün yaradılış nümunələrdən yalnız biridir. Hz. İsa (ə.s) da Allah`ın lütf etdiyi bu möcüzə ilə təkamülün tamamilə məntiqsiz və saxta ideologiya olduğunu sübuta yetirmişdir. İslam dini ilə təkamül nəzəriyyəsi arasında əlaqə yaratmağa çalışanlar isə Rəbbimizin bu möcüzələrini izah edə bilməzlər. Nəticə: Darvinizm çökmüşdür, son cəhdlər bihudədir Elm təkamül nəzəriyyəsinin cəfəngiyyat və nağıldan ibarət olduğunu sübuta yetirir. Bu həqiqəti əks etdirən əsərlər, sənədli filmlər, konfranslar, sərgilər sayəsində xalq maariflənmiş, təkamül nəzəriyyəsinin saxtakarlıqlarından agah olmuşdur. Günəş artıq doğmuşdur, bəzi insanlar təbliğat və nağıllarla günəşin doğuşunu gizlətməyə çalışsalar da buna nail olmayacaqlar. Xalqımız restoranlar, əczaxanalar, ticarət mərkəzləri kimi müxtəlif ictimai yerlərdə fosillərlə yaxından tanış olur, heç bir təkamül prosesinin olmadığına şahid olurlar. Darvinistlər istədikləri qədər nağıl danışa bilər, fasiləsiz təbliğatlar apara bilər və təzyiqlər göstərə bilərlər, lakin darvinizm nəzəriyyəsini artıq yaşada bilməzlər. Darvinizm nəzəriyyəsi tamamilə tənəzzülə uğramışdır. Bunu bütün darvinistlər qəbul etməlidir, çünki bu nəzəriyyənin tamamilə qüvvədən düşdüyün elm sübut edir. Təkamül nəzəriyyəsi Quranla ziddiyət təşkil edirHal-hazırda bəzi müsəlmanlar təkamül nəzəriyyəsinə inanan seqmentlərin sayca çox olmasından və ya bu kəslərin ümumiyyətlə, "elm adamı" olmalarından səhv istiqamətdə təsirlənir, bu səbəblə də təkamül nəzəriyyəsini müdafiə etmə yanılmasına düşürlər. Halbuki, bu insanların əllərində Allahın insanları təkamüllə yaratdığına dair nə elmi bir dəlil, nə də bu iddiaları Qurandan dəlilləndirən hər hansı bir ayə var.
Təkamül nəzəriyyəsini müdafiə edən müsəlmanlar, darvinizmin təsadüf iddiasını görməməzlikdən gəlirlər Təkamül nəzəriyyəsinin Yaradılış ilə ziddiyyət təşkil etmədiyini irəli sürənlərin ən əhəmiyyətli yanılması, təkamül nəzəriyyəsinin təməl iddiasının "canlıların bir-birlərindən inkişaf edərək ortaya çıxdığı" olduğunu sanmalarıdır. Bu yanılma içində də, "Allah canlıları bir-birlərindən təkamülləşdirərək yaratmış ola bilər, bunda qarşı çıxacaq nə var?" deyə düşünürlər. Halbuki, gözardı etdikləri əhəmiyyətli bir həqiqət vardır: Təkamülü müdafiə edənlər ilə yaradılışı müdafiə edənlər arasında əsas fərqlilik "canlılar ayrı-ayrı ortaya çıxdılar, yoxsa bir-birlərindən inkişaf edərək mi ortaya çıxdılar" sualı deyil. Əsl məsələ, "canlılar təsadüflərlə və təbiət hadisələri nəticəsində meydana çıxdılar, yoxsa şüurlu bir şəkildə mi yarandılar?"- sualıdır.
Təkamül nəzəriyyəsi cansız maddələrin təsadüflər nəticəsində bir yerə gələrək, yenə təsadüfən inkişaf edən təbiət hadisələri nəticəsində canlıların elementlərini və nəhayət canlılığı meydana gətirdiyini iddia edir. Fərqli canlı növlərinin də yenə təsadüflər və təbiət hadisələri ilə heç bir şüurlu müdaxilə və plan olmadan ortaya çıxdığını irəli sürür. Nəticədə, bu iddianın əsasında cansız maddələr və təsadüflər yaradıcı güclər kimi qəbul edilir. Təkamül nəzəriyyəsi haqqında çox az məlumat sahibi olan bir adam belə, Darvinist elm adamlarının iddialarının təməlini bu görüşün yaratdığını bilir.
Necə ki, bu həqiqət Darvinistlər tərəfindən də qəbul edilir. Darvinizmin dünyadakı ən qabaqda gedən spikerlərindən olan xadim ateist Richard Davkins, "Darvin bizə intellektual cəhətdən təmin olmuş bir ateist olma şansını verdi" deyərkən, təkamül nəzəriyyəsi deyilən inancın xülasəsini edir.
Təkamül nəzəriyyəsinin heç bir elmi dəlili yoxdur Təkamül nəzəriyyəsinin iddiası "təsadüf" ikən, bu nəzəriyyə ilə İslam arasında bir "orta nöqtə" tapılmayacağı açıqdır. Qaldı ki, belə bir axtarışa heç ehtiyac yoxdur, çünki təkamül nəzəriyyəsinin heç bir elmi dayağı da yoxdur.
Əlaqədar olan bütün elm sahələri təkamülün heç bir zaman reallaşmadığını göstərir. Qalıq qeydləri, fərqli canlı növlərinin kiçik qədəmlərlə (dərəcələrlə) bir-birlərindən təkamül keçirərək ortaya çıxdıqlarını deyil, əksinə çox fərqli canlı növlərinin özlərinə bənzər heç bir ataları olmadan bir anda və xüsusi strukturları ilə ortaya çıxdıqlarını göstərir. Nə sürünənlər quşlara çevrilmiş, nə də balıqlar quru canlısı halına gəlmişdir. Hər canlı sinifləri öz xüsusiyyətləri ilə ayrı-ayrı yaradılmışdır.
Xüsusilə, son 50 ildir ki, paleontologiya, mikrobiologiya, genetika, müqayisəli anatomiya kimi elm sahələrində meydana gələn inkişaflar və yeni görüşlər təkamül nəzəriyyəsinin doğru olmadığını, canlıların bugünki fərqli və mükəmməl quruluşlarıyla birdən ortaya çıxdıqlarını ortaya qoymuşdur. Bu həqiqət elm dünyasında rədd edilə bilməz bir fakt halına gəlmişdir. Bu gün, paleontologiya elmi dünya üzərindəki ən əsas canlı qrupları olan "filumların" (yəni buğumayaqlılar, yumşaqcalar, onurğalılar və s. kimi ən əsas və fərqli heyvan növlərinin) hamısına "Kambriyen dövr" adı verilən qısa geoloji dövrdə həmişə bir anda birdən ortaya çıxdıqlarını göstərir .
Bu səbəbdən, Allahın yaradılışda təkamül müddətini istifadə etdiyini iddia etmək üçün ortada heç bir elmi səbəb də yoxdur. Allah hər canlı qrupunu ayrı-ayrı və bir anda "OL" əmri ilə yaratmışdır. Elmin ortaya qoyduğu tapıntılar bu həqiqəti təsdiq etmə xüsusiyyətində ikən ateizmin təməli olan təkamül nəzəriyyəsinə etibar etmək və bu nəzəriyyəni "İslama uyğun" hala gətirməyə çalışmaq, həm səbəbsiz, həm də son dərəcə yanlış bir səydir. Darvinizmi müdafiə edənlər bu nəzəriyyənin daşıdığı təhlükələrin fərqində deyillər.
Darvinizm başlı-başına xurafat və məntiqsizliklərdən ibarət olan bir inancdır. İlk baxışdan mühakimə etməkdən uzaq, səmimi və azad düşünən heç bir insan şüursuz atomların təsadüflər nəticəsində bir araya gəlib, təşkil olub, düşünən, ağlayan, hiss edən, görən, eşidən, mədəniyyətlər yaradan, görüşlər edən, sənət əsərləri meydana gətirən, sevinən, kədərlənən, sonra özünü meydana gətirən atomları elektron mikroskopu altında araşdıran insanları meydana gətirdiyinə inanmaz. Ancaq Darvinin nəzəriyyəsi insanlara bu ağıldan kənar inancı yeridir. Darvinizmi müdafiə edən müsəlmanlar bu əhəmiyyətli təhlükənin fərqinə varmırlar. Belə bir iddianı kor-koranə qəbul edən bir insanın faşist, kommunist, ateist olması çox asandır. Düşünmə xüsusiyyətlərini itirmiş, çox açıq həqiqətləri özünü təxribat izahatlarına qapdırdığı üçün görə bilməyən, sırf əksəriyyət qəbul edir deyə bir fikri kor-koranə qəbul edən bir insanın əlinə silah vermək, onu dağlara çıxarmaq, ya da "Darvin bu insanın aşağı irq olduğunu söyləyir, onun üçün onu öldürə bilərsən "deyə razı salmaq çox asanlaşır. Bu vəziyyətə gələn insanlar vicdanlarını və ağıllarını itirərlər.
Necə ki, XX əsri qan və acı gölünə çevirən kommunist və faşistlərin hamısı əsl bir Darvinistdir. Hitlerdən Maoya, Mussolinidən Stalinə bütün bu əli qanlı diktatorlar qırğınlarını Darvinə dayandırmışlar və ondan ilham aldıqlarını tez-tez ifadə etmişlər. (Ətraflı məlumat üçün Harun Yəhya, Darvinizmin İnsanlığa Gətirdiyi Bəlalar, Vural Nəşriyyat)
"Darvinizm onsuz da illər öncə öldü, bu məsələ ilə maraqlanmağa ehtiyac yoxdur" deyənlər də böyük bir yanılma içindədirlər. Bu gün, Darvinizmin bir çox ölkədə olduqca təsirli olduğu çox açıq bir həqiqətdir. Məktəb tədris planlarında uşaqlara hələ etibarsızlığı sübut edilmiş və ya saxtakarlıq olduğu ortaya çıxmış sözdə, "təkamül dəlilləri" bir elmi həqiqət kimi izah edilir. Universitetlərdə təhsil işçilərinin böyük bir hissəsi Darvinistdir. Təkamül nəzəriyyəsini rədd edən elm adamlarının elmi məqalələri ən məşhur elm jurnallarında yayımlanır. Bu vəziyyətə baxmayaraq “Darvinizm öldü” demək böyük bir yanılma olar. Üstəlik bir çox insanın bu əhəmiyyətli təhlükəyə qarşı tədbir almasına da maneə törədən səhv bir iddiadır. Quranda Allahın təkamüllə yaratdığına dair heç bir ayə yoxdur Quranda, Allahın canlıları təkamüllə yaratdığına dair də heç bir açıqlama yoxdur. Allah əlbəttə ki, canlıları təkamüllə yaratmağa da qadirdir. Ancaq əgər belə bir yaradılış şəkli olsaydı, bunu Quran ayələrində ətraflı açıqlamaları ilə görməyimiz mümkün olardı.
Ancaq bəzi adamlar mənaları çox açıq və dəqiq olmasına baxmayaraq, bəzi ayələri sanki təkamüldən bəhs edilirmiş kimi təsvir edirlər, ayələrə həqiqi və açıq mənalarından başqa mənalar əlavə etməyə çalışırlar. Halbuki, Quran Allahın nazil etdiyi şəkli ilə hər hansı bir din xarici fikir və fəlsəfənin təsirində olmadan, tamamilə səmimi bir ürəklə oxunub o şəkildə açıqlanmalıdır. Bu vəziyyətdə Quranda "təkamüllə yaradılış" mənasında heç bir məlumat olmadığı, əksinə, Allahın tək bir "OL" əmri ilə varlıqları və canlıları yaratdığı görüləcəkdir. Əgər həqiqətən Hz.Adəmdən əvvəl yarı meymun-yarı insan canlılar yaşamış olsaydı, Allah bunu bizə Qurani Kərimdə açıq, dəqiq və asan, aydın olan bir şəkildə izah edərdi. Qurani Kərimin "açıq-aşkar" olması və "asan başa düşülən" olması, təkamül yaradılış iddiasının həqiqi olmadığını göstərir.
Ancaq bu iddiada olanların bəziləri məqsədli bir cəhddə olarkən, bəziləri isə qəflət içində hərəkət edirlər. Söylədikləri sözün mənasını düşünməyərək Darvinizmin son məqsədini gözardı edirlər. Bu kəslərin dəlil olaraq göstərdikləri ayələrdən bəziləri bu şəkildədir:
1-ci yanılma İNSANIN "TƏKAMÜL MƏRHƏLƏLƏRİ" NƏTİCƏSİNDƏ YARADILDIĞI YANILMASI
"Necə olub ki, siz Allahın böyüklüyünü layiqincə uca tutmursunuz? Axı O sizi mərhələlərlə yaratdı." (Nuh surəsi, 13-14)
Təkamül yaradılışını müdafiə edənlər yuxarıdakı ayədə keçən "cürbəcür, mərhələlərlə" sözünü "təkamül mərhələlərini keçirərək" şəklində çevirirlər. Halbuki, ayədə keçən ərəbcə "etvaren"sözünün "təkamül mərhələləri" şəklində çevrilməsi bu kəslərin şəxsi izahlarıdır və islam alimləri tərəfindən də ittifaqla qəbul edilməyib.
"Etvar" sözü "rəftar, əhval, vəziyyət" mənasını verən "Tavru" sözünün çoxluğudur və Quranda bu şəkildə başqa bir ayədə keçmir. İslam alimlərinin bu ayə ilə əlaqədar təsvirləri də bu həqiqəti ortaya qoyur:
Elmalılı Məhəmməd Həmdi Yazır, Qurani Kərim Təsvirində bu ayəni "Halbuki, o sizi mərhələ-mərhələ bir çox hallardan keçirərək yaratmışdır" şəklində tərcümə etmişdir. Ayənin təsvirində bu mərhələləri "təkamül mərtəbələri" şəklində ifadə etmişdir. Ancaq burada "təkamül mərhələləri" ifadəsi ilə nəzərdə tutulan mənanın insanın fərqli bir canlı növündən qaynaqlandığını qarşıya qoyan təkamül nəzəriyyəsi ilə heç bir əlaqəsi yoxdur. Necə ki, təsvirin dərhal davamında bu mərhələlərin nələr olduğu belə ifadə edilir. "... Ebus-Suudun şərhinə görə, “Sonra onu (Adəm övladını) nütfə halında möhkəm bir yerdə (ana bətnində) yerləşdirdik”. “Sonra nütfəni laxtalanmış qana çevirdik, sonra laxtalanmış qanı bir parça ət etdik, sonra o bir parça əti sümüklərə döndərdik, sonra sümükləri ətlə örtdük və daha sonra onu bambaşqa (yeni) bir məxluqat olaraq yaratdıq. Yaradanların ən gözəli olan Allah nə qədər (uca, nə qədər) uludur!” (Muminun surəsi 13-14). Bunları edən o gözəl yaradıcı hörmətə layiq deyil mi? O sizi daha başqa bir şəkil və yaradılışla yüksəldə bilməz mi? Yaxud, əzib yox edərək, əzab verici əzablara sala bilməz mi? Siz niyə bunları düşünmürsünüz? " Elmalılının yuxarıdakı ifadələrindən də aydın olduğu kimi, bu ayədə keçən mərhələlər bir insanın sperma olaraq yerləşdiyi ana bətnində əvvəl embrion, sonra bir ət parçası, sonra sümük və ət halında inkişaf edib, sonra da, bir insan olaraq dünyaya gəlişini ifadə edir. İmam Təbərinin təsvirində Nuh surəsinin 14-cü ayəsi “Halbuki O sizi mərhələlərdən keçirərək xəlq etdi." və “Əvvəl sperma halındaydılar, sonra sizi qan laxtasına, ondan sonra da bir ət parçasına çevirib yaratdı "şəklində açıqlanmışdır. (Təbəri Təsviri, İmam Təbəri, 6-cı cild, s. 2631)
Ömər Nəsuhi Bilmən isə ayəni “Halbuki, sizi mütləq müxtəlif dərəcələrdə yaratmışdır "şəklində çevirmiş və bu şəkildə təsvir etmişdir: "O Xaliqi-Kərim (sizi şübhəsiz müxtəlif dərəcələrdə), müxtəlif surətlərdə (yaratmışdır). Siz bir nütfədən idiniz, sonra qan parçası, ət parçası, sümük sahibi oldunuz, sonra da bir insan olaraq bədən sahəsinə çevrildiniz. Bütün bu müxtəlif ibrətli fəza hadisələr, inqilablar, bir Xaliqi-Hakimin varlığına, qüdrət və əzəmətinə parlaq dəlil deyil mi? Nə üçün siz öz yaradılışınızı heç düşünmürsünüz?! "(Ömər Nəsuhi Bilmən, Qurani Kərimin Türkçə Mealı alış və Təsviri, cild 8, s. 3851) Göründüyü kimi İslam alimləri Nuh surəsinin 14-cü ayəsini ittifaqla eyni şəkildə şərh etmiş, sperma halından insan halına gəliş arasındakı mərhələlər olduğunu ifadə etmişlər. Ayənin bu şəkildə şərh olunması isə "Quran ayələrinin yenə Quran ayələrinə görə təsvir edilməsi"prinsipi əsasında açıqlanır. Çünki Allah başqa ayələrdə insanın yaradılış mərhələlərini ana bətnindəki mərhələlər olaraq izah edir. Bu səbəbdən "etvaren" sözündən bu mənanın çıxarılması lazımdır. Bu sözdən insanın mənşəyini bir başqa canlı növünə bağlamağa çalışan təkamül nəzəriyyəsinə dayaq axtarmaq davamsız bir şərhdir.
2-ci yanılma QURANDA TƏKAMÜLLÜ MÜDDƏTƏ IŞARƏLƏR OLDUĞU YANILMASI
“Doğrudanmı insanın heç kimə məlum olmadığı bir dövr hələ də ötüb keçməmişdir?” (İnsan Surəsi, 1)
Yuxarıdakı ayə, eyni dairələrin təkamülə dəlil olaraq təqdim etdikləri digər bir ifadədir. Şəxsi şərhlərinə söykənən bir tərcüməçi "özündən xatırlanmağa layiq bir şey olmamışdır"ifadəsini "insanın bir insan olmadan əvvəlki hallarının ifadə edildiyi" şəklində açıqlamaqdadır. Halbuki, ilk iddia kimi bu təkamül iddiası da həqiqətlərdən uzaqdır.
Altından xətt çəkilən ifadənin ərəbcə qarşılığı bu şəkildədir: "Lem yekun şeyen mezkuren" Lem yekun: deyildi Şeyen : bir şey Mezkuren: zikr edilən, adı çəkilən Bu ifadəni təkamül yaradılışına bir dəlil olaraq göstərmək çox məcburedici şərhdir. Necə ki, bu ayə İslam alimləri tərəfindən təkamül müddəti olaraq açıqlanır. Məsələn, Elmalılı Həmdi Yazır bu ayədəki zaman ifadəsini bu şəkildə təfsir edir: "Başlanğıcda ilk maddələri olan ünsürlər və mədənlər, sonra onlardan mərhələ-mərhələ yaradılıb orta maddələri olan bitki və heyvan mənşəli qidalar" palçıq xülasəsi "(Muminun-12), sonra onlardan süzülən yaxın maddəsi olan spermaya doğru yavaş-yavaş mərhələ və mərtəbələr içində gələn bir şey olmuş, lakin insan deyə xatırlanan şey olmamışdır. Həqiqətdə insanın hər fərdi kimi cinsi də əzəli deyil, sonradan yaradılır. Həm də dehrin (dünya) başlanğıcından, aləmin yaradılışından çox sonra var olmuşdur."
Ömər Nəsuhi Bilmən isə ayəni bu şəkildə təfsir edir: "Bu ayələr, Cənabı Haqqın insanları heç mövcud, məlum deyilkən, sonradan bir damla sudan eşidən və görən bir halda yaratmış və onları imtahana tabe etmiş olduğunu bildirir ... İnsan növü başlanğıcda heç mövcud deyildi, sonra bir müddət içində bir damla sudan, bir torpaqdan və palçıqdan hazırlanmış bir cəsəd halına gəlmişdir. O insan o zaman məlum deyildi, onun nə kimi bir ada malik olduğu və nə üçün yaradılmış olduğu göy və yer əhalisinə bilinmirdi. Sonra özünə ruhun varlığı həqiqəti xatırlanmağa başlanılmışdır. "(Ömər Nəsuhi Bilmən, Qurani Kərimin Türkcə Meali alış və Təsviri, cild 8, s. 3851) İmam Təbəri isə ayəni "İnsanın (Adəmin) üzərindən elə bir zaman hissəsi (müddət) keçmişdir ki, o əsnada o, şanı və üstünlüyü olan bir şey belə deyildi. O, sadəcə yapışqan və dəyişən bir palçıq idi" şəklində təfsir edir. (Təbəri Təsviri, İmam Təbəri, cild 6, s. 2684) Bu səbəbdən də, bu ayədə keçən və zaman ifadə edən anlayışı "təkamül prosesi" olaraq şərh etmək Quran istiqamətindən dayağı olmayan subyektiv bir şərhdir ..
3-cü yanılma SUDAN YARATMANIN TƏKAMÜL YARADILIŞINA IŞARƏ ETMƏSI YANILMASI
İnsanı qarışdırılmış nütfədən yaradaraq onu sınaqdan keçirmək məqsədilə eşidən və görən etdik. (İnsan Surəsi, 2)
Təkamül yaradılışını müdafiə edənlər bir çox ayədə keçən "insanın sudan yaradıldığı"şəklindəki ifadələri də öz iddialarına bir dəlil olaraq göstərməyə çalışırlar. Bütün canlıların sudan meydana gəldiyini iddia edirlər. Halbuki, insanın sudan yaradıldığının ifadə edildiyi ayələr də yenə İslam alimləri və təfsirçiləri tərəfindən hər zaman spermadan yaradılma olaraq açıqlanmışdır. Məsələn, Elmalılı Məhəmməd Həmdi Yazır İnsan surəsinin 2-ci ayəsini bu şəkildə təfsir edir: "... bir nüftədən bu şəkildə yaradıldı. Açıqlanan nüftə, əsasən saf suya deyilir. Kişinin suyuna da sperma deyilmişdir. Ədətən sperma ilə nütfə sinonim sözlər sayılmışdır. Lakin Qiyamət surəsinin sonunda da keçdiyi kimi "Məgər o tökülən bir damla nütfə deyildimi?!." (Qiyamət-37) buyrularaq nütfənin spermadan bir parça olduğu ifadə edilmişdir. "Səhihi Müslim"də rəvayət olunduğu kimi" Suyun hamısından uşaq olmaz." Hədisi şərifdə də tam bir şeyin hər parçası nəzərdə tutularaq "Bir suyun hər bir parçasından" buyrulmamış, bir hissəsi nəzərdə tutularaq "suyun hamısından" buyrulmuş olmasından uşağın meydana gəldiyi o su, suyun cəmi olan bütün spermanı deyil, onun bir parçasından ibarət olduğu izah edilmiş olduğundan nütfədən, spermadan bir hissə olan saf toxumun adı olduğu aydın olur." İbni Təbəri isə bu ayəni "... Adəmin nəslini kişi və qadının bir-birinə qarışan döl sularından yaratmışıq" şəklində təfsir edir. (Təbəri Təsviri, İmam Təbəri, cild 6, s. 2684)
Ömər Nəsuhi Bilmənin təfsirində isə bu ayə belə açıqlanır: "... (Şübhə yoxdur ki, Biz insanı qarışıq bir damla sudan yaratdıq.) Kişi ilə qadının bir-birinə qarışan sularından vücuda gətirdik. Bəli ... İnsanlar bir müddət sperma yəni, duru, saf bir su halında və bir müddətdə" əlaqə" yəni, uyğunlaşmış qan halında və bir müddətdə “ Kiçik ət parçası halında olur. Daha sonra da sümük ət ilə bürünmüş, canlı hala gəlmişlər ..." (Ömər Nəsuhi Bilmən Təfsiri, cild 8, s.3915) Bu şərhlərdən də göründüyü kimi, insanın "qarışıq olan bir damla sudan" yaradılmasının təkamül nəzəriyyəsinin suyun içində təsadüflər nəticəsində yaranan bir tək hüceyrədən, mərhələ- mərhələ insanın meydana gəlməsi iddiası ilə heç bir əlaqəsi yoxdur. Bütün böyük təfsirçilərin açıqladığı kimi, bu ayədə insanın ana bətnində yaradılışına diqqət çəkilir.
İnsanın yaradılış mərhələlərinin izah edildiyi bir başqa ayə də diqqətli araşdırıldığında bu şərhlərdəki yanılmanı gözlər önünə gətirir:
Ey insanlar! Yenidən diriləcəyinizə şübhə edirsinizsə, bilin ki, həqiqətən də, Biz sizi torpaqdan, sonra nütfədən, sonra laxtalanmış qandan, daha sonra tam bir şəklə salınmış və ya salınmamış bir parça ətdən yaratdıq ki, qüdrətimizi sizə bəyan edək. Bətnlərdə istədiyimizi müəyyən bir vaxt ərzində saxlayırıq. Sonra sizi oradan uşaq kimi çıxardırıq ki, yetkinlik çağına yetişəsiniz. Sizdən kimisi yetkinlik yaşına çatmamış vəfat edir, kimisi də ömrünün ən rəzalətli dövrünə çatdırılır ki, vaxtilə bildiyi şeyləri unutsun. Sən yer üzünü cansız görürsən. Biz ona yağmur endirdiyimiz zaman o, hərəkətə gəlib qabarır və cürbəcür gözəl bitkilər bitirir. (Həcc Surəsi- 5)
Ayədə bir insanın yaradılış mərhələləri təsvir edilir. Birinci mərhələ olan torpaq insandakı əsas mineralları və elementləri ehtiva edən xammalın, ikinci mərhələ isə bu elementlərin ana qarnındakı yumurtanı mayalandırmaq üçün lazımlı quruluşa və genetik məlumata sahib olan spermaları ehtiva edən və Quranda kompleks bir su təbiriylə təsvir edilən spermada bir araya gəlməsidir. Qısaca olaraq, insanın əsas xammalı torpaqdır. Torpağın özü bir damla spermada o insanı meydana gətirəcək bir şəkildə toplanmışdır. Ayədə bu "su" mərhələsindən dərhal sonra insanın ana bətnindəki inkişaf mərhələləri ifadə edilmişdir. Halbuki, təkamül nəzəriyyəsi canlıların suda başlamasından insanın ortaya çıxması arasında milyonlarla mərhələ (ilk hüceyrə, tək hücreyrəlilər, çox hücreyrəlilər, onurğasızlar, onurğalılar, sürünənlər, məməlilər, primatlar və s. bunların saysız ara mərhələləri kimi) olduğunu deyər. Halbuki, ayədəki sıralamada heç bir şəkildə belə bir məntiq və təsvir olmadığı çox açıqdır. İnsanın bir damla su halından sonra laxtalanmış halına gəldiyi bildirilir.
Bu səbəbdən, çox açıqdır ki, ayədə insan növünün keçirdiyi təkamül mərhələləri deyil, tək bir insanın ana bətnindən əvvəlki, ana bətnindəki və doğulduqdan sonra yaşlılığına qədər davam edən yaradılış mərhələləri təsvir edilir.
İnsanın və digər canlıların sudan yaradıldığını bildirən digər ayələrdə də yenə təkamül nəzəriyyəsinə dayaq meydana gətirəcək bir məna yoxdur. Bu ifadəni əhatə edən bəzi ayələr bu şəkildədir:
Məgər kafirlər göylərlə yer bir olduğu zaman Bizim onları bir-birindən araladığımızı, hər bir canlını sudan yaratdığımızı görmürlərmi? Yenədəmi inanmırlar? (Ənbiya Surəsi, 30)
Allah hər bir canlını sudan yaratmışdır. Onlardan bəzisi qarnı üstə sürünür, bəzisi iki ayaq üstündə gəzir, bəzisi də dörd ayaq üstündə gəzir. Allah istədiyini yaradır. Şübhəsiz ki, Allah hər şeyə qadirdir. (Nur Surəsi, 45)
Bəzi şərhçilər bu ayələrdəki "canlıların sudan yaradılması" ifadəsində, təkamül nəzəriyyəsinə paralel bir məna var deyə zənn edirlər. Halbuki, bu çox səhv bir şərhdir. Ayələrdə canlıların sudan yaradıldığı bildirilərək canlıların əsas vəsaitinin su olduğu xəbər verilir. Necə ki, müasir biologiya ortaya qoymuşdur ki, su dünyadakı hər canlının bədəninin ən əsas ünsürüdür. İnsan bədəninin təxminən 70%-i sudur. Hər canlı bədənindəki su sayəsində hüceyrə içi, hüceyrələr arası və toxumalar arası nəqliyyatı təmin edir. Su olmadan canlılıq ola bilməyəcəyi qəbul edilən bir həqiqətdir. Bunun təkamül nəzəriyyəsiylə heç bir əlaqəsi olmadığı isə açıqdır. Təkamül nəzəriyyəsinin, "hər canlının sudan çıxıb təkamülləşdiyi" kimi bir iddiası yoxdur ki, belə bir əlaqə qurulsun. Əksinə, nəzəriyyə canlı növlərinin bir-birlərindən törədiklərini irəli sürür ki, bu iddia hər fərqli canlı qrupunun Allah tərəfindən sudan yaradılmış (yəni ayrı-ayrı yaradılmış) olduğu həqiqəti ilə tamamilə ziddiyyətli bir iddiadır.
4-cü yanılma ƏVVƏL TORPAQDAN, SONRA SUDAN YARADILMANIN TƏKAMÜL YARADILIŞINA İŞARƏ ETDİYİ İSTİQAMƏTİNDƏKİ YANILMA
"Əvvəlcə səni (atan Adəmi) torpaqdan, sonra bir damla sudan yaradan, sonra da səni düz (əli ayağı tutan, gücü qüvvəti yerində) bir adam edən Allahı inkar mı edirsən?" (Kəhf Surəsi, 37)
İmam Təbəri bu ayəni bu şəkildə şərh edir: "... Atan Adəmi torpaqdan yaradan, sonra səni bir kişinin və bir qadının spermasından meydana gətirən, sonra səni layiqincə bir insan qılığına büründürən, qadın deyil, kişi halına gətirən Allahı mı inkar edirsən? Sənə bu qədər şeyləri verən və səni bu hala gətirən Allah, ölüb torpağa çevrildikdən sonra səni yenidən yeni bir məxluq olaraq meydana gətirdi "(Təbəri Təsviri, İmam Təbəri, 3-cü cild, s. 1268) Ömər Nəsuhi Bilmən isə eyni ayəni bu şəkildə təfsir edir: "... Sənin əslin və yaradılışının səbəbi olan Həzrəti Adəmi (torpaqdan) yaradan (sonra) da, səni (bir nütfədən) ən yaxın maddənin bədənin olan bir damla nütfədən (yaradan sonra da səni bir insan olaraq nizamlayan), səni müxtəlif tərzdə həyatının nəticəsində tam, yetkin bir insan olaraq bədənə sahib edən Xaliqi Kərimi (inkarmı edirsən?) çünki axirət həyatını inkar, onun zühura gələcəyini xəbər verən və ona qadir olan Allah Təalanı inkar etmək deməkdir ... "(Ömər Nəsuhi Bilmən, Quran-ı Kərimin Türkcə Tərcüməsi alış və Təsviri, cild 4, s. 1958) Yuxarıdakı təfsirlərdə də göründüyü kimi, Kəhf Surəsi 37-ci ayənin və insanın sudan yaradıldığının ifadə edildiyi digər ayələrin təkamül yaradılışına bir dəlil olaraq göstərilməsi yalnız fərdi şərhdir, ayənin belə bir mənası yoxdur. Ayədə keçən 'torpaqdan yaradılma "Hz. Adəmin yaradılışını, sudan yaradılıb düzgün bir insan halına gəlməsi isə spermadan başlayan inkişafı izah edir. Onsuz da, Quranda izah edilən yaradılış mərhələləri diqqətlə oxunur, bir-birini izləyən prosseslər nəzərdən qaçırılmasa bu şərhin səhv olduğu da dərhal aydın olar. Quranda eyni mövzuya işarə edən bir çox ayə var:
Həqiqətən, Allah yanında İsanın məsəli Adəmin məsəli kimidir. Allah onu torpaqdan yaratdı, sonra isə ona “Ol!” – dedi, o da oldu. (Ali-İmranSurəsi-59)
Təkamül yaradılışını müdafiə edənlərin bu şərhlərini bir an üçün qəbul etdiyimizi düşünsək, o halda yuxarıdakı ayədən yaradılışı Hz. Adəmə bənzədilən Hz. İsanın da təkamüllə yaradıldığı kimi bir nəticə çıxarmaq lazımdır ki, bunun da nə qədər məntiqsiz olduğu ortadadır.
Torpaqdan və sudan yaradılmanın keçdiyi digər ayələrdə də, az əvvəlki maddədə araşdırdığımız kimi insanın təkamül mərhələləri deyil, insanın yaradılışının ana bətninə düşmədən əvvəlki, ana bətnindəki və doğumdan sonrakı mərhələləri təsvir edilir:
Ey insanlar! Yenidən diriləcəyinizə şübhə edirsinizsə, bilin ki, həqiqətən də, Biz sizi torpaqdan, sonra nütfədən, sonra laxtalanmış qandan, daha sonra tam bir şəklə salınmış və ya salınmamış bir parça ətdən yaratdıq ki, qüdrətimizi sizə bəyan edək. Bətnlərdə istədiyimizi müəyyən bir vaxt ərzində saxlayırıq. Sonra sizi oradan uşaq kimi çıxardırıq ki, yetkinlik çağına yetişəsiniz. Sizdən kimisi yetkinlik yaşına çatmamış vəfat edir, kimisi də ömrünün ən rəzalətli dövrünə çatdırılır ki, vaxtilə bildiyi şeyləri unutsun. Sən yer üzünü cansız görürsən. Biz ona yağmur endirdiyimiz zaman o, hərəkətə gəlib qabarır və cürbəcür gözəl bitkilər bitirir. (Həcc Surəsi, 5)
Sizi torpaqdan, sonra nütfədən, sonra laxtalanmış qandan yaradan, sonra sizi, böyüyüb yetkinlik yaşına çatasınız, daha sonra da qocalasınız deyə uşaq olaraq ana bətnindən çıxardan Odur. Hərçənd ki, içərinizdə qocalmamışdan əvvəl öldürülənlər də var. Bu ona görədir ki, müəyyən olunmuş vaxta yetişəsiniz və bəlkə, düşünüb daşınasınız. (Mömin Surəsi, 67)
... axıdılan bir nütfədən. (Nəcm surəsi-46)
5-ci yanılma İLK İNSANIN BİR MÜDDƏT ÜÇÜN YARADILDIĞI YANILMASI
Bir zaman sənin Rəbbin mələklərə belə demişdi: “Mən palçıqdan bir insan yaradacağam. (Sad Surəsi-71)
Təkamül yaradılışı ilə əlaqədar bir başqa yanılma isə yenə ayədə keçən bir ifadənin səhv bir şəkildə şərh olunması nəticəsində ortaya çıxır. Ayədəki bu ifadə "palçıqdan bir bəşər yaradıram" şəklində tərcümə edilir və bunun təkamül müddəti içində, yavaş-yavaş yaradılışa işarə etdiyi iddia edilir. Ancaq ayənin ərəbcə bu şəkildə tərcümələri fərdi bir şərh və qəsdli bir təhrif etmə olduğunu açıq şəkildə ortaya qoyur: "Inni halikun bəşərən min tin." - "Mən palçıqdan bir bəşər yaradanam" Bu ayədə "yaradıram" şəklində bir ifadə yoxdur. Necə ki, ayənin davamında "onu bir şəklə salıb üflədiyim zaman Ona səcdə edin" şəklində keçməkdə və buradan da "yaratma" hərəkətinin bir anda olub bitdiyi aydın olur.
Necə ki, İslam alimləri də bu ayəni "Yaradıram" şəklində tərcümə etmir. Məsələn, Süleyman Atəş təfsirində bu şəkildə açıqlayır: "Rəbbin mələklərə demişdi ki, " Mən palçıqdan bir insan yaradacağam. " Allah qoxumuş palçıqdan bir insan yaradacağını mələklərə söyləmiş, palçığı insan şəklinə salıb içinə də öz ruhundan üflədikdən sonra mələklərə, insana səcdə etmələrini əmr etmişdir. Mələklərin hamısı səcdə etmiş. Yanlız cinlərdən olan İblis, özünün atəşdən yaradıldığını, palçıqdan yaradılan insandan xeyirli olduğunu irəli sürərək insanın atasına (Adəmə) səcdə etməmişdir. " İbni Təbəri də eyni ayəni "Mən palçıqdan bir insan yaradacağam" şəklində tərcümə etmiş və bu şəkildə təfsir etmişdir: "... Bir zamanlar Rəbbin mələklərə: Mən, palçıqdan bir insan yaradacağam, buyurmuşdu ... Onun yaradılışını tamamladığım, surətini düzəltdiyim, ruhumdan da ona üflədiyim zaman, ona səcdə edin. "(Təbəri Təsviri, İmam Təbəri, cild 4, s. 1991)
6-cı yanılma HZ. ADƏMIN İLK İNSAN OLMADIĞI İSTİQAMƏTİNDƏKİ YANILMA
Təkamül yaradılışla əlaqədar olaraq ortaya atılan bir başqa iddia isə, Hz. Adəmin ilk insan olmaya,hətta insan belə olmayacağı şəklindədir. Bu iddiaya dəlil olaraq aşağıdakı ayə göstərilir:
Sənin Rəbbin mələklərə: “Mən yer üzündə bir canişin bərqərar edəcəyəm!” – dedikdə, onlar: “Biz Səni həmd-səna ilə təriflədiyimiz və Səni müqəddəs tutduğumuz halda, Sən orada fəsad törədib qan salacaq bir kəsmi yerləşdirəcəksən?” – söylədilər. O dedi: “Şübhəsiz ki, Mən sizin bilmədiklərinizi bilirəm!” (Bəqərə Surəsi, 30)
Bu iddianı müdafiə edənlər ayədə keçən "xəlifə var edəcəyəm" şəklindəki ifadədə keçən ərəbcə"ceale" sözünü, "təyin etmək” sözü ilə izah edir. Halbuki, "ceale" sözünün Quranda istifadə edilən mənaları bu şəkildədir: Ceale: Yaratmaq, icad etmək, çevirmək, etmək, qoymaq, qılmaq Quranda "cəale" felinin keçdiyi digər ayələrdən bir neçə nümunə belədir:
Allah sizi tək bir nəfərdən yaratdı. Sonra onun özündən zövcəsini yaratdı. O sizdən ötrü səkkiz cüt heyvan endirdi... (Zumər Surəsi, 6)
De: “Sizi yaradan, sizə qulaq, göz və ürək verən Odur. Necə də az şükür edirsiniz!” (Mülk Surəsi, 23)
Ayı bir nur, günəşi də çıraq etmişdir. (Nuh surəsi, 16)
Allah yeri sizin üçün xalı təki döşədi. (Ceale)" (Nuh surəsi, 19)
Yuxarıdakı ayələrdə də göründüyü kimi "Ceale" sözü Quranda "təyin etmək" mənasında istifadə edilməmişdir. Çox yerdə "yaratmaq, icad etmək, etmək" kimi mənaları vardır.
Ayrıca, bir çox ayədə də, Hz.Adəmin torpaqdan yaradıldığı ifadə edilir. Hz. Adəmin digər insanlar içində bir insan olmadığı, xüsusi və fərqli bir yaradılışa sahib olduğu bu ayələrdən də aydın olur.
Quranda Hz. Adəmin ilk insan olduğu haqqında verilən bir başqa əhəmiyyətli məlumat da onun cənnətdən çıxarılmasıdır. Hz.Adəm ilk insandır və Allahın ilk elçisidir. Bu mövzudakı ayələr hər hansı bir şərhə yer verməyəcək qədər açıqdır. Edilməsi lazım olan tək şey insanların səmimi bir ürəklə, vicdanlarının səsini dinləyərək və ixlasla Quran ayələrini oxumalarıdır. Allah bu niyyətlə ayələrini oxuyan qullarına mütləq doğru olanı göstərəcək.
7-ci yanılma QURANA GÖRƏ MEYMUNLARLA İNSANLAR ARASINDA SOY YAXINLIĞI OLDUĞU YANILMASI
Təkamül nəzəriyyəsi mübahisələri sırasında yanlış şərh edilən və bəzi insanlar sanki təkamül nəzəriyyəsinə istiqamətli bir işarə kimi səhv başa düşülən bir ayə də Allahın keçmişdə bir qrup yəhudini meymun etməsi ilə bağlı ayədir: Siz artıq içərinizdən şənbə günü həddi aşanları tanıyırsınız. Biz də onlara: “Mənfur meymunlar olun!” – dedik. Biz bunu onlarla bir dövrdə olanlar və onlardan sonra gələnlər üçün ibrət, müttəqilər üçün isə öyüd-nəsihət etdik. (Bəqərə surəsi-65,66) Halbuki ayədən təkamül nəzəriyyəsinə paralel bir məna çıxarıla bilməyəcəyi açıqdır. Bunun bir neçə ayrı səbəbi var: 1) Ayədə nəzərdə tutulan cəza, böyük ehtimalla mənəvi bir mənadadır. Yəni həmin Yəhudilərin fiziki mənada deyil, xarakter cəhətdən meymuna bənzədilmiş olması ola bilər. 2) Əgər nəzərdə tutulan cəza fiziki mənada reallaşmış olsa belə, bu təbiət qanunlarının xaricində reallaşan bir möcüzə olar. Burada Allahın diləməsi ilə, bir anda möcüzəvi bir çevirmə, yəni şüurlu bir yaradılış söz mövzusudur. Təkamül nəzəriyyəsi isə, növlərin milyonlarla illik zaman dilimlərində təsadüflərlə yavaş və pilləli olaraq, bir-birlərinə çevrildiklərini qarşıya qoyur. Bu səbəbdən, Quranda bildirilən bu hadisə ilə təkamülün müdafiə etdiyi ssenarinin bir-birləriylə heç bir əlaqəsi yoxdur. 3) Ayədə nəzərdə tutulan cəza, tarixdə tək bir dəfə və məhdud sayda insan üçün reallaşmışdır. Halbuki, təkamül nəzəriyyəsi bütün insanların meymunlar ilə qohum olduqları kimi bir ssenari irəli sürür. 4) Ayədə insanların meymuna çevrilməsindən söz edilir. Halbuki, təkamül nəzəriyyəsinin iddiası tərs istiqamətdədir. 5) Quranda Maidə surəsinin 60-cı ayəsində də Allahın qəzəbləndiyi azğın bir birliyin meymunlara və donuzlara çevrildiyindən bəhs edilir. Ayə belədir:
De: “Allah yanında cəza etibarilə bundan daha pisini sizə xəbər verimmi? Bu, Allahın lənətlədiyi, ona qəzəbləndiyi, özlərini də meymunlara və donuzlara döndərdiyi şəxslər və tağuta ibadət edənlərdir. Onlar, axirətdə yeri daha pis olan və doğru yoldan daha çox azanlardır!” (Maidə Surəsi, 60)
Bu vəziyyətdə, başdan bəri araşdırdığımız səhv məntiq hörgüsü, ayədə insanın tək meymunla deyil, donuzla arasında da bir təkamül bağına işarə olduğu kimi həqiqətdən kənar bir nəticə çıxardacaq. Halbuki, təkamülçülərin donuzla insan arasında belə bir əlaqə olduğuna dair bir iddiaları yoxdur. Bura qədər də aydın olduğu kimi, Quranın bəzi ayələrində təkamül nəzəriyyəsinə dair bir sıra işarələr olduğu iddiası həm bütün Quranın, həm də təkamül nəzəriyyəsinin öz tezisləriylə ziddiyyət təşkil edən bir yanılmadır.
Nəticə İman edən insanların Allaha və dinə qarşı mübarizə aparan fikir sistemlərinə qarşı oyanıq və diqqətli olmaları son dərəcə əhəmiyyətlidir. Bu gün dünyada öndə gedən bir çox təkamülçü, təkamül nəzəriyyəsinə qarşı güc qazanan fikirləri çökdürməyin ən əhəmiyyətli yolu olaraq bunu tövsiyə edirlər: "Yaradana inanmasanız belə "Allah təkamüllə yaratmışdır" iddiasını istifadə edin. Beləcə Yaradılışçıların gücünü azaltmış, bir qismini öz tərəfinizə çəkmiş olarsınız." Yetərli araşdırma etmədən, yalnız bəzi Darvinist elm adamlarına qarşı duyulan əzikliyə görə "təkamül vardır" deyən müsəlmanlar necə böyük bir təhlükəyə arxa çıxdıqlarını bir dəfə daha düşünməlidirlər. Əslində, əsl təhlükə bu mövzunu əhəmiyyətsiz görməkdir. Vicdan sahibi hər müsəlman mövzunun əhəmiyyətini anlayaraq, lazım olan elmi işi göstərdiyində Darvinizm son dayaqlarını da itirəcək. Vəziyyətin ciddiliyini qavrayamayanlar isə istəmədən də olsa Darvinizmin insanlıq üçün meydana gətirdiyi bəlalara dəstək olacaqlar və bəlkə bunun günahını daşıyacaqlar. Unutmamaq lazımdır ki, bütün müsəlmanlar üçün dinə qarşı, Allahın varlığını inkar edən hər fikri, fikri mübarizə ilə çürütmək, haqqı istifadə edərək yalnış fikri yox etmək əhəmiyyətli bir məsuliyyətdir. Bu məsuliyyət, "məğlubiyyəti qəbul et, güzəştə get, orta bir nöqtə tap" anlayışı ilə yerinə yetirilə bilməz. Məsələn, kommunizmin yayıldığı bir cəmiyyətdə müsəlmanın vəzifəsi "kommunizmi İslamlaşdırmağa çalışmaq" deyil. Bu, din lehinə heç bir nəticə verməyəcək, əksinə, kommunizmə fayda verəcək çıxılmaz bir yoldur. Müsəlmanın vəzifəsi kommunizmi bütün bir fəlsəfə olaraq çürütmək, yıxmaq və buna qarşı İslam həqiqətini ortaya qoymaqdır. Eyni şəkildə, Darvinizmə qarşı da müsəlmanın vəzifəsi "Darvinizmi İslamlaşdırmağa çalışmaq" deyil, bu böyük yalanı fikirlə çürütmək, yıxmaq və buna qarşı yaradılış həqiqətini ortaya qoymaqdır. Bütün müsəlmanlar bu şüurla hərəkət etməli, ateizmin təməli olan və 150 ildir dünyanı aldatmış olan təkamül nəzəriyyəsinə qarşı aparılan fikri mübarizəyə dəstək olmalıdırlar. İnsanlar “Əcdadımız xurma idi” iddiasına aldanmazlarSon dövrlərdə bəzi din xadimləri darvinist düşüncələrin ilk dəfə müsəlman alimləri tərəfindən ortaya atıldığını bildirir və “əcdadımız xurma idi” cəfəngiyatını dəstəkləyirlər. Bu insanlar türkləri aşağı irq adlandıran bir şəxsin düşüncələrindən faydalanaraq xalqı “əcdadımız xurma idi” nağılına inandırmağa çalışırlar. Lakin diqqət yetirsək görərik ki, bu, darvinist diktatorluğun növbəti oyunlarından biridir. Ancaq çox dar düşüncəli insanlar xurmanı əcdadımız kimi qələmə verə bilərlər. İbtidai sinif şagirdi belə bu cəfəngiyata inanmaz. Lakin son dövrlərdə bu mövzunun mediada müəyyən yer tutması bizi bu iddianın heç bir elmi əsasının olmadığından bəhs etməyə vadar etdi. Bütün canlılar kimi, bitkilər də milyon illər ərzində heç bir təkamül prosesinə məruz qalmamış və quruluşlarında hər hansı bir dəyişiklik qeydə alınmamışdır. Ən qədim bitki fosilləri karbon dövrünə məxsusdur və təxminən 350 milyon il yaşı var. Bu dövrə aid bitkilər müasir növlərindən heç bir şəkildə fərqlənmir. Bəzi insanların “əcdadımız” adlandırdıqları xurmanın yarpağının isə tabaşir dövrünə (146-65 milyon il) aid fosili hazırda elmi dəlillər sırasındadır. Bu bitki təxminən 140 milyon il ərzində heç bir təkamül keçirməmişdir. Milyon illər ərzində qolları, ayaqları formalaşmamış və insana çevrilməmişdir. “Əcdadımız mikrob idi”, “əcdadımız soxulcan idi”, “ilkin formamız xurma idi” kimi tez-tez dilə gətirilən cəfəng iddialar elmi tərəqqi və dəlillərdən xəbərdar insanlar üçün yalnız gülüş mənbəyidir. Bunları bir kənara qoyaq. Darvinistlər bu cəfəng iddia ilə çıxış edərkən xurmanın qüsursuz və mükəmməl yaradılış nümunəsi olduğunu unudurlar. Xurmanın təkcə çəyirdəyi, yarpağı belə darvinistlər üçün izahı qeyri-mümkün möcüzədir. Bu iddiaçılar xurma möcüzəsinin möhtəşəm yaradılışını təkamüllə açıqlaya bilməzlər. 140 milyon illik xurma yarpağı fosili heç bir dəyişikliyə məruz qalmayıb. Karbon dövrünə aid 300 milyon illik qıjı otu bugünkü qıjı bitkisindən qətiyyən fərqlənmir. Darvinistlər 150 ildir bütün iddialarında olduğu kimi, bitkilərin xəyali təkamülündə də demaqogiya yürüdürlər. Çünki digər canlılar kimi bitkilərin də təkamülünü sübuta yetirən hər hansı bir dəlil mövcud deyil. Üstəlik, bu həqiqəti Darvin özü də bilirdi. Bitkilərin bir anda ortaya çıxması, qüsursuz yaradılışı və heç bir təkamül keçirməməyi Darvini belə bir etirafa sürükləmişdi: Canlı tarixində (elmi təsnifat baxımından) mürəkkəb quruluşa malik bitkilərin ani inkişafı mənə fövqəladə hadisə kimi görünür.1 Ara-keçid fosillərinin olmamağını, canlıların mükəmməl quruluşları ilə bir anda yaranmaqlarını, milyon illər ərzində heç bir dəyişiklik keçirməməklərini və gözün qüsursuz quruluşunu açıqlaya bilməyən Darvin bitkilərin təkamülünə də izahat gətirməkdə çarəsiz qaldığını etiraf edir. Ancaq onun nəzəriyyəsinin müasir davamçıları milyonlarla elmi dəlil qarşısında bu cəfəngiyatı təbliğ etməyə davam edirlər. Darvinistlər yürütdükləri demaqogiyaya son qoymalı və məğlubiyyəti qəbul etməlidirlər. Hazırda yaradılış dəlili olan 400 milyondan çox fosil nümunəsi darvinizmi süquta uğratmışdır. Yerin təbəqələrindən 400 milyondan çox fosil tapılmışdır və bu fosillərin hər biri təkamül nəzəriyyəsinə ölümcül zərbə vurur. Bu fosillər arasında bir dənə belə ara-keçid forması yoxdur. Təkamül nəzəriyyəsi sadəcə cəfəngiyatdır və bu cəfəngiyat uzun illər ərzində insanlara elm adı altında təlqin edilmişdir. Ancaq artıq Darvinizmə inanan yoxdur. Xalqımız Qurandakı ayələrə tamamilə zidd olan və elmi dəlillərlə təkzib edilən bu iddianın tələsinə düşmür. Çünki onlar mələklərin, cinlərin təkamüllə yaradılmadığını, ilana çevrilən hz. Musanın əsasının mərhələ-mərhələ formasını dəyişdirmədiyini bildikləri kimi, canlıların da təkamüllə yaradılmadığını bilirlər. Qeydlər:
|